07.10.2023 17:05 Віталій Хінєвіч
Клієнти ПриватБанку скаржаться на збій у роботі фінансової установи: в чому причина
Люди скаржаться на відсутність можливості зробити деякі фінансові операції.
Про це клієнти банку повідомляють на офіційній сторінці ПриватБанку у Фейсбук, передає
РЕДПОСТ.
Зокрема, клієнт під ніком Роман Павлів зазначає, що «мінімум годину не працює термінал ПриватБанку».
У свою чергу Артем Коновалов підтвердив перше питання щодо складнощів у використанні терміналу.
Також ще один клієнт фінансової установи повідомив, що не може скористатися сайтом банку та додатком Приват24.
У прес-службі ПриватБанку кореспонденту РЕДПОСТ повідомили, що наразі постерігаються складнощі під час оплат в торгових точках за допомогою pos-терміналів.
«Приносимо вибачення за незручності. Наші фахівці вже займаються вирішенням питання»,- зазначили у ПриватБанку.
Следите за последними новостями Редпост в Google Новости