21.12.2023 12:50 Віталій Хінєвіч
"Київстар" зробив заяву щодо компенсації абонентам через збої в роботі
Нарешті можемо повідомити, що повністю відновили усі сервіси, які постраждали через хакерську атаку.
Про це йдеться на сторінці у Facebook оператора зв'язку "Київстар", передає
РЕДПОСТ.
У компанії зазначили, що через хакерську атаку через яку абоненти не могли користуватися послугами, команда "Київстар":
-
скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів;
-
виділяє 100 000 000 гривень на потреби ЗСУ.
Планова тарифна плата не буде стягуватись, зокрема, у:
-
абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою «Домашній Інтернет» із 22.12 по 21.01;
-
бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв'язку з 1.01 по 31.01;
-
користувачів «Домашнього Інтернету» та «ВСЕ РАЗОМ» з 1.01 по 31.01.
Детальнішу інформацію можна знайти на сайті
Київстар.
Читайте нас у Facebook, Telegram та Instagram
Раніше РЕДПОСТ писав, що уранці вівторка, 12 грудня, у роботі телекомунікаційної компанії «Київстар» стався масштабний збій.
Следите за последними новостями Редпост в Google Новости
Комментариев: 0