25.01.2024 15:20 Дмитро Колонєй
Абоненти КП «Харківводоканал» отримали цілодобовий доступ за новим номером телефону
За новим номером телефону диспетчерської комунального підриємства Харкова можна звертатися безкоштовно з усіх мобільних операторів та стаціонарних телефонів.
Як повідомляє
РЕДПОСТ, у диспетчерській КП «Харківводоканал»
запрацював новий телефон: +38 (057) 725-57-57. Він доступний безкоштовно з усіх мобільних операторів та стаціонарних телефонів.
Продовжує працювати короткий номер 15-33 (в межах Харкова).
За інформацією директора Департаменту інформтехнологій підприємства Володимира Говорухи, відтепер абоненти, які поїхали з Харкова, можуть
-
телефонувати до диспетчерської служби цілодобово;
-
передавати заявку на ремонт внутрішньобудинкових мереж водопостачання;
-
з'ясовувати причину відсутності води;
-
уточняти стан особового рахунку;
-
вирішити будь-які питання, пов'язані з роботою підприємства.
"Тобто можна вирішити всі питання телефоном з будь-якої точки України та інших країн. Ми намагаємося йти в ногу з часом і регулярно покращувати якість обслуговування наших абонентів", - зазначив Володимир Говоруха.
Следите за последними новостями Редпост в Google Новости
Комментариев: 0