
Новость из раздела: ЖКГ
URL новости: https://redpost.com.ua/news/1266398-u-dispetcherskiy-kp-harkivvodokanal-zapratsyuvav-noviy-nomer-telefonu
URL новости: https://redpost.com.ua/news/1266398-u-dispetcherskiy-kp-harkivvodokanal-zapratsyuvav-noviy-nomer-telefonu
Абоненти КП «Харківводоканал» отримали цілодобовий доступ за новим номером телефону
За новим номером телефону диспетчерської комунального підриємства Харкова можна звертатися безкоштовно з усіх мобільних операторів та стаціонарних телефонів.

Як повідомляє РЕДПОСТ, у диспетчерській КП «Харківводоканал» запрацював новий телефон: +38 (057) 725-57-57. Він доступний безкоштовно з усіх мобільних операторів та стаціонарних телефонів.
Продовжує працювати короткий номер 15-33 (в межах Харкова).
За інформацією директора Департаменту інформтехнологій підприємства Володимира Говорухи, відтепер абоненти, які поїхали з Харкова, можуть
- телефонувати до диспетчерської служби цілодобово;
- передавати заявку на ремонт внутрішньобудинкових мереж водопостачання;
- з'ясовувати причину відсутності води;
- уточняти стан особового рахунку;
- вирішити будь-які питання, пов'язані з роботою підприємства.
"Тобто можна вирішити всі питання телефоном з будь-якої точки України та інших країн. Ми намагаємося йти в ногу з часом і регулярно покращувати якість обслуговування наших абонентів", - зазначив Володимир Говоруха.