30.01.2023  14:19   Дмитро Колонєй

Вчені з'ясували, як зародилося життя на Землі

Відкриття зробили американські та англійські дослідники.

Катастрофа спричинила зародження життя на Землі

Як повідомляє РЕДПОСТ, посилаючись на Daily Mail, вчені з Массачусетського технологічного інституту та Імперського коледжу Лондона зробили відкриття, пов'язане із таємницею зародження життя на нашій планеті. В результаті нового дослідження з'ясувалося, що заклала основи життя на Землі катастрофа 4,6 мільярда років тому. З нашою планетою зіткнулися метеорити – величезні вогняні кулі із зовнішніх регіонів Сонячної системи.

Ці древні метеорити містили вуглецевий хондрит, що складається з калію та цинку - "будівельних блоків" для життя:
  • Калій допомагає виробляти клітинні рідини,
  • Цинк життєво важливий для створення ДНК
"Наші дослідження доповнюють і підтверджують результати один одного декількома способами", - сказала провідний автор дослідження доктор Ніколь Ні. «Серед помірно летких елементів калій є найменш летючим, а цинк — одним із найбільш летких елементів».

Команда виявила, що це космічні камені становлять десять відсотків космічних каменів, які врізалися в планету під час її народження. Інші 90 відсотків були отримані з невуглецевого (NC) матеріалу внутрішньої частини Сонячної системи.

Нагадаємо, раніше РЕДПОСТ писав про те, як в Індії жителі маленького села відкопали стародавнє місто.