28.03.2025 11:55 Віталій Хіневич
У "Харківобленерго" з 1 квітня запрацює Центр розгляду скарг
З 1 квітня звернення споживачів АТ "Харківобленерго" щодо захисту їхніх прав та законних інтересів розглядатимуться відповідним структурним підрозділом товариства – Центром розгляду скарг.
Створення нового підрозділу є ініціативою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, і спрямоване на поліпшення взаємодії між оператором системи розподілу
АТ “Харківобленерго” та споживачами електричної енергії, передає
РЕДПОСТ.
Функціонал та порядок роботи новоствореного відділу регламентовано Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312 зі змінами, затвердженими НКРЕКП 30 грудня 2024 року.
Відтак, у Центрі розгляду скарг з метою об’єктивного та неупередженого розгляду звернень заявників фахівці працюватимуть за удосконаленою процедурою та у тісній взаємодії з Сектором НКРЕКП у Харківській області та центральним апаратом Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Звернення, які не є скаргою, розглядатимуться АТ "Харківобленерго" у загальному порядку.
Раніше
РЕДПОСТ писав, що у Холодногірському районі
комунальники оновили зношену ділянку колектора.
Следите за последними новостями Редпост в Google Новости