У системі онлайн-продажу квитків Укрзалізниці можливі тимчасові перебої через високе навантаження.
Як повідомляє РЕДПОСТ, система онлайн-продажу квитків Укрзалізниці знову працює. Поки що в резервному форматі. Пасажири можуть купувати нові квитки та оформлювати повернення через застосунок та сайт.
Через значне навантаження на систему можливі тимчасові технічні збої. Укрзалізниця просить користуватись онлайн-сервісами лише за нагальної потреби в подорожі.
Раніше придбані квитки залишаються дійсними, але їх архіви тимчасово недоступні у застосунку. Пасажири можуть знайти квитки у своїй електронній пошті (включно з папкою «Спам») або використати скріншоти з застосунку. За відсутності обох варіантів достатньо пред’явити квитанцію про оплату з банківського застосунку.
Оформити повернення коштів за автокупівлю чи раніше придбані квитки можна через спеціальну форму на головній сторінці застосунку.
На цей час уже продано понад 12 тисяч квитків після відновлення онлайн-системи. Роботи з її стабілізації тривають.
Читайте нас у Facebook, Telegram та Instagram
Раніше РЕДПОСТ писав, що через технічній збій в IT системі не працюють онлайн сервіси Укрзалізниці.
Комментариев: 0