12.03.2025 16:50
Диференційована система тривог у Харкові: як змінилася робота Центрів надання адміністративних послуг
У Центрах надання адміністративних послуг міста Харкова стали оперативніше надавати послуги завдяки введенню диференційованої системи оповіщення про повітряні тривоги.
Як розповіла заступник начальника управління адміністративних послуг - керівник Регіонального центру послуг Вікторія Сягло, це дозволило ЦНАПам гнучкіше реагувати на безпекову ситуацію, зменшити затримки та швидше обслуговувати громадян.
«Раніше через довгі повітряні тривоги процес надання адміністративних і соціальних послуг суттєво затримувався. Ми пропонували відвідувачам або записатися на інший день, або прийти з цим же талоном наступного дня. Зараз, коли повітряні тривоги стали значно коротшими, ми встигаємо приймати всіх відвідувачів протягом дня. Це особливо важливо для соціально значущих послуг - оформлення документів для ВПО, паспортних послуг, послуг ДРАЦСу тощо», - розповіла Вікторія Сягло.
За її словами, загалом введення диференційованої системи оповіщення про тривоги підвищило ефективність роботи ЦНАПів більш ніж на 30%.
Раніше
РЕДПОСТ писав, що
тривалість повітряних тривог у місті Харкові протягом двох тижнів роботи диференційованої системи оповіщень про загрози з боку рф значно зменшилася.
Следите за последними новостями Редпост в Google Новости
Комментариев: 0