12.03.2025  16:50   

Диференційована система тривог у Харкові: як змінилася робота Центрів надання адміністративних послуг

У Центрах надання адміністративних послуг міста Харкова стали оперативніше надавати послуги завдяки введенню диференційованої системи оповіщення про повітряні тривоги.

 
Про це повідомляє РЕДПОСТ із посиланням на Харківську міську раду.
 
Як розповіла заступник начальника управління адміністративних послуг - керівник Регіонального центру послуг Вікторія Сягло, це дозволило ЦНАПам гнучкіше реагувати на безпекову ситуацію, зменшити затримки та швидше обслуговувати громадян.
 
«Раніше через довгі повітряні тривоги процес надання адміністративних і соціальних послуг суттєво затримувався. Ми пропонували відвідувачам або записатися на інший день, або прийти з цим же талоном наступного дня. Зараз, коли повітряні тривоги стали значно коротшими, ми встигаємо приймати всіх відвідувачів протягом дня. Це особливо важливо для соціально значущих послуг - оформлення документів для ВПО, паспортних послуг, послуг ДРАЦСу тощо», - розповіла Вікторія Сягло. 
 
За її словами, загалом введення диференційованої системи оповіщення про тривоги підвищило ефективність роботи ЦНАПів більш ніж на 30%.
 
Читайте нас у FacebookTelegram та Instagram
 
Раніше РЕДПОСТ писав, що тривалість повітряних тривог у місті Харкові протягом двох тижнів роботи диференційованої системи оповіщень про загрози з боку рф значно зменшилася.
 
Тэги:  харків
Следите за последними новостями Редпост в Google Новости
 
Версия для печати

Комментариев: 0

Оставить комментарий

 
 
 

В этот день