Як повідомляє
РЕДПОСТ, із посиланням на КП «Харківські теплові мережі» фахівці підприємства з початку опалювального сезону виконали понад 77 тис. заявок від громадян, які надійшли через службу «15-62».
Близько 17 тис. заявок стосувалися гарячого водопостачання, решта - опалення. Зокрема, тільки за перші дні нового року було відпрацьовано понад 700 звернень.
«Переважно це розповітрення та усунення дефектів на внутрішньоквартальних та будинкових системах після ракетних обстрілів і повторного запуску опалення, яке тільки наприкінці минулого року довелося здійснити п’ять разів у межах міста і, як мінімум, шість разів - у деяких районах», - зазначили на підприємстві.
Попри ворожі атаки на критичну інфраструктуру, підприємство продовжує працювати:
-
відновлюються пошкоджені елементи системи
-
поступово модернізуються джерела теплопостачання
-
триває процес ізоляції зовнішніх трубопроводів і систем у підвалах та на дахах будинків. Це допомагає заощадити тепло і вберегти труби від розмерзання на випадок блекаутів.