В історії високої моди, зокрема італійської, Valentino бренд, що відіграв фундаментальну роль у формуванні культурної традиції. Заснований у 1960 році Валентино Гаравані та Джанкарло Джамметті в Римі. Будучи символом майстерності, креативності та унікальності, Valentino продовжує надихати індивідуальність, переосмислюючи цінності майстерності та емоційної краси, які тісно переплітаються з його корінням як найвідомішого італійського Будинку високої моди.
Valentino привносить свої знакові коди в нашу сучасну реальність через цінності, притаманні його спадщині, з точним смаком та увагою до кожної деталі. Це відображено в його колекціях, які включають високу моду, жіночий та чоловічий прет-а-порте Valentino, аксесуари Valentino Garavani, окуляри Valentino від Akoni Group та косметику Valentino Beauty від L'Oréal. Естетичне бачення бренду зароджується в ательє на П’яцца Міньянеллі в Римі, творчому серці Будинку, і поширюється на більш ніж 265 магазинів, що працюють безпосередньо в 212 локаціях по всьому світу, а також на більш ніж 600 оптових точок.
Від ательє до спільноти: цінність Будинку полягає не лише в ремісничому виробництві, а й у прихильності до добробуту планети та орієнтації на інклюзивне суспільство, що створюється локальними суб'єктами та глобальними рухами. Нова аксіома, що фокусується на переході від індивідуума до спільноти з метою створення спільних та універсальних цінностей. «Я» стає “Ми”, завдяки зміні передачі та зміні бізнес-моделі ближче до трьох стовпів Будинку: люди, продукт, планета.
Правильний симбіоз цих цінностей створює унікальний продукт — Valentino.
Обрати для себе Valentino — завжди чудова ідея. Адже це річ, яка слугуватиме вам багато років завдяки своїй беззаперечній якості та позачасовому стилю. Якщо інвестувати в гардероб, то точно з Valentino. Його великий асортимент дозволить створювати повноцінні цілісні образи та дасть вам можливість по-новому обіграти свій імідж.