09.02.2025  17:26   

Модний світ Valentino 

В історії високої моди, зокрема італійської, Valentino бренд, що відіграв фундаментальну роль у формуванні культурної традиції. Заснований у 1960 році Валентино Гаравані та Джанкарло Джамметті в Римі. Будучи символом майстерності, креативності та унікальності, Valentino продовжує надихати індивідуальність, переосмислюючи цінності майстерності та емоційної краси, які тісно переплітаються з його корінням як найвідомішого італійського Будинку високої моди.

Модний світ Valentino 

Valentino привносить свої знакові коди в нашу сучасну реальність через цінності, притаманні його спадщині, з точним смаком та увагою до кожної деталі. Це відображено в його колекціях, які включають високу моду, жіночий та чоловічий прет-а-порте Valentino, аксесуари Valentino Garavani, окуляри Valentino від Akoni Group та косметику Valentino Beauty від L'Oréal. Естетичне бачення бренду зароджується в ательє на П’яцца Міньянеллі в Римі, творчому серці Будинку, і поширюється на більш ніж 265 магазинів, що працюють безпосередньо в 212 локаціях по всьому світу, а також на більш ніж 600 оптових точок.

Філософія Valentino

Від ательє до спільноти: цінність Будинку полягає не лише в ремісничому виробництві, а й у прихильності до добробуту планети та орієнтації на інклюзивне суспільство, що створюється локальними суб'єктами та глобальними рухами. Нова аксіома, що фокусується на переході від індивідуума до спільноти з метою створення спільних та універсальних цінностей. «Я» стає “Ми”, завдяки зміні передачі та зміні бізнес-моделі ближче до трьох стовпів Будинку: люди, продукт, планета.

  1. Люди
    Для Valentino увага до громади лежить в основі його підходу до соціальної стійкості, що відстоює якості та досконалість окремих людей. Ця цінність є фундаментальною для корпоративної культури і передається зовнішньому світу через програми наставництва, підтримки, просування та розширення можливостей, спрямовані на примноження можливостей для місцевих громад та їхніх талантів, підтримку кожного виду мистецтва і надання кожному права голосу для побудови колективного діалогу та дискусії.
  2. Планета
    Повага до навколишнього середовища є обов'язковою цінністю для Валентіно. Єдиний шлях вперед — це той, де творчість і свідомий підхід йдуть пліч-о-пліч: бренд зобов'язується впроваджувати прозорі процедури та практики для зменшення впливу на навколишнє середовище. Спільне бачення, засноване на усвідомленні того, що сталий розвиток — це новий компас, який вказує нам шлях у майбутнє.
  3. Продукт
    Переосмислення спадщини та адаптація бізнес-моделі до нового, усвідомленого способу діяльності — це не перешкода, а можливість заглибитися в дослідження та інновації, відкрити нові техніки та процеси, адаптовані до наших найвищих ремісничих знань і досконалості майстерності. Улюблена концепція Будинку «переосмислення» (знаходження нового сенсу) розкривається у створенні предметів і колекцій, створених на довговічність, із застосуванням технологій та інновацій як союзників для переосмислення виробничих технологій і подальшого розширення меж творчості. Переосмислення — єдиний шлях до еволюції.

Модний світ Valentino 

Правильний симбіоз цих цінностей створює унікальний продукт — Valentino.

Обирати беззаперечний стиль

Обрати для себе Valentino — завжди чудова ідея. Адже це річ, яка слугуватиме вам багато років завдяки своїй беззаперечній якості та позачасовому стилю. Якщо інвестувати в гардероб, то точно з Valentino. Його великий асортимент дозволить створювати повноцінні цілісні образи та дасть вам можливість по-новому обіграти свій імідж.

Следите за последними новостями Редпост в Google Новости
 
Версия для печати
 
 

В этот день