Від початку року пасажири 1370 разів звертались до контактного центру Укрзалізниці з проханнями знайти загублені речі.
«Найчастіше наші пасажири забувають у поїздах гаманці, іграшки, телефони, зарядні пристрої, ноутбуки, документи, годинники та ключі. Тому радимо перед виходом з вагона зайвий раз провести "переоблік" саме цих речей у кишенях і валізах. Звісно, горщики теж краще перелічити»,- зазначили в Укрзалізниці.
Якщо пасажир втратив у вагоні особисті речі, йому необхідно заповнити форму на
сайті або звернутися до контакт-центру за номером: 0800503111.
Також можливо залишити повідомлення через форму зворотного звʼязку в застосунку, пишіть нам у Apple Messages, Telegram, Viber чи Facebook Messenger.