У "Харківобленерго" з 1 квітня запрацює Центр розгляду скарг

28.03.2025  11:55
З 1 квітня звернення споживачів АТ "Харківобленерго" щодо захисту їхніх прав та законних інтересів розглядатимуться відповідним структурним підрозділом товариства – Центром розгляду скарг.
 
Створення нового підрозділу є ініціативою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, і спрямоване на поліпшення взаємодії між оператором системи розподілу АТ “Харківобленерго” та споживачами електричної енергії, передає РЕДПОСТ.
 
Функціонал та порядок роботи новоствореного відділу регламентовано Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312 зі змінами, затвердженими НКРЕКП 30 грудня 2024 року.
 
Відтак, у Центрі розгляду скарг з метою об’єктивного та неупередженого розгляду звернень заявників фахівці працюватимуть за удосконаленою процедурою та у тісній взаємодії з Сектором НКРЕКП у Харківській області та центральним апаратом Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
 
Звернення, які не є скаргою, розглядатимуться АТ "Харківобленерго" у загальному порядку.
 
Читайте нас у FacebookTelegram та Instagram
 
Раніше РЕДПОСТ писав, що у Холодногірському районі комунальники оновили зношену ділянку колектора.