Створено «Чат-бот «Картки харків'янина»: які функції доступні

25.03.2025  17:15
Команда міського соціального проєкту «Картка харків‘янина» розробила новий продукт для власників X-card.
 
Про це повідомляє РЕДПОСТ із посиланням на Харківську міську раду.
 
Фахівці створили «Чат-бот «Картки харків'янина» за підтримки Kharkiv IT Cluster і Благодійної організації «БФ IT4Life» у співпраці з волонтерами IT-компанії EPAM Україна та Департаментом цифрової трансформації. 
 
Завдяки чат-боту в телеграмі можна: 
 
  • отримувати відповіді на найпоширеніші запитання щодо картки та проєкту;
  • дізнаватися розклад роботи ЦНАПів;
  • знаходити інформацію про партнерів і їхні пропозиції;
  • залишати відгуки.
Крім того, містяни можуть брати участь у різноманітних опитуваннях.
 
Читайте нас у FacebookTelegram та Instagram
 
Раніше РЕДПОСТ писав, що за місяць 56 тисяч харків’ян завантажили застосунок Open Kharkiv.