Понад 122 тисячі консультацій: Харків’яни активно звертаються до Центрів обслуговування клієнтів «Газмережі»

12.02.2025  12:39
За 2024 рік Центри обслуговування клієнтів Харківської міської філії «Газмережі» надали понад 122 тисячі консультацій.

Як повідомляє РЕДПОСТ, протягом минулого року жителі міста зверталися до Центрів обслуговування клієнтів Харківської міської філії «Газмережі» з питаннями про газове обладнання, технічне обслуговування, а також для отримання додаткових послуг.

Зокрема, 11,8 тисяч звернень надійшло через електронну пошту для онлайн-консультацій. Ще 69,3 тисяч осіб звернулися безпосередньо до Центрів для індивідуальних консультацій, а 35,9 тисячі скористалися контакт-центром.

Споживачі також замовляли додаткові послуги, зокрема 191 запит на реконструкцію газових мереж, 515 – на заміну газового обладнання, 183 – на газифікацію домоволодіння. Додатково було 437 запитів на технічне обслуговування газових приладів у домогосподарствах, а також багато інших питань, пов’язаних з розподілом газу.

Професійна підтримка і індивідуальний підхід до кожного клієнта залишаються головними принципами роботи Центрів обслуговування.

Харків’яни можуть звертатися за консультаціями до Центрів обслуговування за адресами:

  • вул. Полтавський Шлях, 9
  • вул. Академіка Павлова, 120
  • пр. Архітектора Альошина, 5
Читайте нас у FacebookTelegram та Instagram
 
Раніше РЕДПОСТ писав, що харків'янам розповіли, як безкоштовно встановити газові лічильники.