Як повідомляє РЕДПОСТ, протягом минулого року жителі міста зверталися до Центрів обслуговування клієнтів Харківської міської філії «Газмережі» з питаннями про газове обладнання, технічне обслуговування, а також для отримання додаткових послуг.
Зокрема, 11,8 тисяч звернень надійшло через електронну пошту для онлайн-консультацій. Ще 69,3 тисяч осіб звернулися безпосередньо до Центрів для індивідуальних консультацій, а 35,9 тисячі скористалися контакт-центром.
Споживачі також замовляли додаткові послуги, зокрема 191 запит на реконструкцію газових мереж, 515 – на заміну газового обладнання, 183 – на газифікацію домоволодіння. Додатково було 437 запитів на технічне обслуговування газових приладів у домогосподарствах, а також багато інших питань, пов’язаних з розподілом газу.
Професійна підтримка і індивідуальний підхід до кожного клієнта залишаються головними принципами роботи Центрів обслуговування.
Харків’яни можуть звертатися за консультаціями до Центрів обслуговування за адресами: