Перший харківський центр надання адмінпослуг відсвяткував 9-річчя

01.06.2020  16:49
Центр надання адміністративних послуг міста Харкова, який знаходиться на Гімназійній набережній, 26, відсвяткував 30 травня дев'ять років від дня початку роботи.
Того дня було відкрите оновлене приміщення тоді ще Єдиного дозвільного центру, яке повністю відповідало європейським стандартам, було забезпечене сучасною комп'ютерною технікою та новітніми інформаційно-комунікативними технологіями.
 
Сьогодні в роботі ЦНАП задіяно 204 адміністратори, 74 суб'єктів надання адміністративних послуг, надається 218 видів адміністративних послуг, і цей перелік постійно розширюється. Середня кількість звернень на місяць становить понад 123 тис., на день - близько 6 тис., середній час очікування у черзі - 15 хвилин.
 
Харків став першим містом в Україні, яке започаткувало практику створення територіальних підрозділів ЦНАП: 11 листопад 2013 року в усіх районах міста відкрилися територіальні підрозділи.
 
1 вересня 2017 року був відкритий Регіональний центр послуг (десятий підрозділ ЦНАП) - один із кращих і найбільший в Україні. Центр побудований у найбільш густонаселеному спальному районі міста і має загальну площу 5,7 тис. кв. м. Унікальність центру полягає в тому, що вперше в одному місці зібрані і надаються 400 послуг соціального, пенсійного, адміністративного, фіскального та реєстраційного характеру.
 
За реконструкцію Регіонального центру послуг Харківська міська рада стала переможцем у Міжнародному будівельному конкурсі «European Award 2018» і отримала головний приз у категорії «Громадські установи».
 
У серпні 2019 року в ЦНАП введений сервіс з обслуговування жителів міста вдома шляхом виїзду адміністратора за місцем проживання/перебування одержувача послуги.
 
Кращі досягнення і практики, впроваджені у ЦНАП за дев'ять років роботи:
- 11 центрів надання адміністративних послуг, три з яких функціонують у форматі «Прозорий офіс»;
- Регіональний центр послуг, який щодня обслуговує до 4 тис. відвідувачів і надає близько 400 послуг;
- 30 робочих станцій для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон і паспорта громадянина України у формі картки. Щодня ЦНАП приймає близько 500 заяв на оформлення паспортних послуг;
- розвинена мережа інформаційних каналів: колл-центр, сайт, електронний кабінет заявника, електронна пошта, «Facebook», чат-бот у «Telegram», смс-інформування, безкоштовні зони WI-FI;
- доступні способи попередньої реєстрації у черзі: телефоном, на сайті «Центр надання адміністративних послуг. Харків», через інформаційні термінали у приміщеннях ЦНАП, мобільний додаток PQService;
- максимальна зручність для подачі документів: заяви заповнюють адміністратори, можливість здійснити оплату через POS-термінали, перевірка факту оплати адміністративних та інших послуг з використанням програмного продукту «chek»;
- ЦНАП повністю пристосовані для маломобільних груп населення.