Сила скандинавських шин для українських доріг

29.07.2024  15:34
Компанія Nokian базується в Фінляндії, яка славиться своїми сніговими зимами. Така регіональна особливість дозволяє бренду створювати автогуму з передовими характеристиками для самих екстремальних зим. Не дивно, що покришки Nokian користуються таким попитом серед вітчизняних водіїв, які цінують комфорт і безпеку на неякісних українських дорогах. Зокрема, попитом користується модель Nokian Hakkapeliitta R3.

Особливості покришки

Hakkapeliitta R3 – зимова шина без шипів, розроблена для ідеального поєднання надійного зчеплення з дорогою в зимовий час з комфортом і керованістю туристичних шин преміум-класу. В результаті отримана шина з низьким опором коченню забезпечує підвищену економію палива, низький рівень шуму, комфортну їзду і чуйне управління, а також першокласне гальмування і продуктивність на снігу, сльоті, крижаному дощі і ожеледиці.

Дана модель Nokian славиться справжніми інноваціями, які коли-небудь створювалися для зимових шин. Їхня продукція надає безліч переваг водієві на зимовій трасі. Багатогранні снігові кігті, вбудовані в блоки і виступи протектора, забезпечують додаткове зчеплення на сльоті або пухкому снігу. Спеціалізований склад гуми залишається гнучким при температурах нижче нуля, але при цьому знижує тертя, забезпечуючи низький опір коченню і підвищену економію палива.

Протектор спроектований таким чином, що ущільнений сніг в канавках фактично покращує зчеплення з дорогою. Шаг протектора налаштований комп'ютером таким чином, щоб придушувати шум дороги і забезпечувати безшумну їзду. До складу гумової суміші входить екологічно чистий Crio Crystal 3 для поліпшення зчеплення на зледенілих поверхнях. Гума має сертифікацію Three Peak Mountain Snowflake (3TPMS), яка свідчить про можливість експлуатації в суворих зимових умовах.

Боковина, посилена арамідним волокном, забезпечує довговічність і стійкість до пошкоджень від вибоїн, потертостей на бордюрах та інших перешкодах, укритих під снігом. Направлений малюнок протектора з кутовими канавками відводить воду і сльоту від поверхні шини, запобігаючи акваплануванню. Контактна пляма оптимізована для забезпечення більшого зчеплення гуми з дорогою.

Основні переваги

Серед основних плюсів покришкі слід відзначити неперевершене зчеплення з дорогою в найскладніших умовах. Гума відрізняється підвищеним рівнем акустичного комфорту, забезпечує точне управління, швидко реагує на команди рульового колеса.

Коли мова заходить про зимові шини, необхідно враховувати безліч конструктивних особливостей. Перш за все, вони повинні забезпечувати зчеплення та гальмування, які перевершують всесезонні шини, але вони також повинні бути цивілізованими з точки зору рівня шуму, якості їзди та керованості. Вони також повинні бути досить міцними, щоб витримувати нерівності дороги або випадкові попадання в вибоїни без виходу шини з ладу.

Компанія Nokian змогла досягти всіх цих показників з Hakkapeliitta R3. Зчеплення з дорогою взимку неперевершене, навіть в глибокому снігу і на неораних або погано зораних дорогах. Якість їзди та рівень шуму чудові, а корпус, посилений арамідом, міцніший, ніж у більшості легких вантажних шин. Низький опір коченню Hakkapeliitta R3 робить модель хорошим кандидатом для електромобілів, і ви можете бути спокійні, знаючи, що покришка виготовляється з використанням екологічно чистих матеріалів для зниження викидів вуглекислого газу.

Що стосується шипування, то в шині немає попереднього свердління для установки шипів, але, чесно кажучи, вам насправді не потрібні шипи з цією шиною. Шиповані шини дійсно міцні на дорожньому покритті, але заборонені в багатьох країнах ЄС. Країни, де шиповані шини дозволені законом, зазвичай обмежують місяці року, коли їх можна використовувати. Це робиться для того, щоб зберегти якісне дорожнє покриття. Hakkapeliitta R3 має такий тип фрикційного протектору, який дозволяє легко обходитися без шипів, адже ламельна сітка створює безліч крайок зачепу, що дозволяє досягти неперевершеного рівня зчеплення з будь-яким зимовим покриттям.